Szukaj
· Praktyki w Turyngii
· Wyprawy dydaktyczne
· Modernizacja kształcenia
· Budownictwo to jest to!
· Olimpiada budowlana

piątek 8.30 - 15.00

e-mail: zs1wadowice@wp.pl

Zapraszamy do Budowlanki
Simple Slider Example - Jssor Slider, Slideshow
3d w Muzeum Papieża

Foto: A. Gębala 20.01.2015 r. klasa 3d wraz z wychowawczynią –p. Anną Gębalą  odwiedziła Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II przy ul. Kościelnej w Wadowicach.
Mieliśmy okazję podziwiać niezwykłą ekspozycję związaną z życiem i działalnością Jana Pawła II. Szczególne wrażenie zrobił na nas multimedialny charakter wystawy.
Ze wzruszeniem słuchaliśmy opowieści i anegdotek siostry Anny, która, oprowadzając nas po kolejnych pomieszczeniach wystawy, zwracała uwagę na wiele szczegółów z biografii Ojca Świętego. Opowiadała nam o ludziach, którzy się z Nim zetknęli, takich jak np. Turek Ali Agca-  zamachowiec.
Dźwięki, obrazy, rekwizyty działały intensywnie na naszą wyobraźnię przybliżając wyjątkową (już od najmłodszych lat ) postać papieża –Jana Pawła II. Tę ekspozycję naprawdę warto zobaczyć.
Anna Gębala

· magdalenawilliams dnia 21 stycznia 2015 o 08:08 · Czytaj więcej · 39 czytań ·Drukuj
Powiatowy Turniej Szachowy 2015

W dniu 14 stycznia 2015 roku uczniowie Budowlanki uczestniczyli w Powiatowym Turnieju Szachowym, który nominował do finałów wojewódzkich. W zawodach udział wzięło 31 szachistów ze wszystkich szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego. Rozegrano 7 rund, a każdy pojedynek trwał max. 30 min.

Najlepszy wynik uzyskał Jakub Burzyński z klasy 4d, zajmując 9 miejsce, natomiast Michał Klęczar z klasy 4c zajął miejsce 15.

Text i foto: Jance

· magdalenawilliams dnia 19 stycznia 2015 o 13:28 · Czytaj więcej · 48 czytań ·Drukuj
Herbaciarnia Naukowa - styczeń 2015

Pierwsze w nowym roku spotkanie w ramach projektu Herbaciarnia Naukowa „Aromaty Wiedzy” odbyło się w auli Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Dr hab. Małgorzata Siekańska, psycholog sportu, autorka wielu publikacji poświęconych m.in. psychologii zdolności i wybitnych osiągnięć, wygłosiła wykład pt. „Odkrywanie talentów. Czy warto planować karierę zawodową?”
Pani doktor w bardzo interesujący sposób pokazała, jak wiele możemy zyskać, gdy umiejętnie rozplanujemy nasze działania, by w przyszłości odnieść sukces, nie tylko na stopie zawodowej.

Agnieszka Kołek

· magdalenawilliams dnia 13 stycznia 2015 o 07:16 · Drukuj
Rysianka zdobyta!

W dniach 19-20 grudnia 2014 roku zorganizowaliśmy (M.Wójcik, J.Cepcer) wycieczkę turystyczną w Beskid Żywiecki dla uczniów naszej szkoły. Trasa prowadziła z Wadowic, przez Suchą Beskidzką, Żywiec, Węgierską Górkę do schroniska  PTTK na Hali Boraczej (860 m npm), gdzie mieliśmy zarezerwowany nocleg. W sobotę zaplanowaliśmy przejście piesze jedną z najbardziej malowniczych tras górskich całego Beskidu, wiodącą grzbietem od Hali Boraczej, do Rysianki (1322 m npm), wspaniałym ciągiem hal na wysokości 1100 m npm. Trudy wycieczki wynagrodziły dalekie i rozległe panoramy.

Na liście uczestników znaleźli się: Michał Klęczar, Jacek Kuśmierz, Dawid Kowalski, Filip Maj, Mateusz Szczerkowski

Kolejna wycieczka odbędzie się 10 i 11 stycznia 2015 roku w Tatry, gdzie będziemy kwestować w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w schronisku na Polanie Kalatówki.

Text i foto: Jance

· magdalenawilliams dnia 05 stycznia 2015 o 12:53 · Drukuj
Erasmus+ startuje nowy projekt

W ramach projektu
Małe place budowy – indywidualny rozwój kompetencji
ogłaszamy nabór na pierwszy termin praktyk (oferta dla klasy 3c),
które odbędą się w dniach od  01 - 28 marca 2015 r.

Wypełnione kwestionariusze należy oddać koordynatorowi projektu do  10 stycznia 2015 r.

W razie pytań proszę kontaktować się telefonicznie z mgr Agnieszką Jakubowską (koordynatorem projektu) Tel. 604196698

· magdalenawilliams dnia 05 stycznia 2015 o 11:29 · Drukuj
Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

główny księgowy

Pełny tekst ogłoszenia do pobrania      Regulamin naboru    Lista kandydatów    Wynik naboru

· magdalenawilliams dnia 29 grudnia 2014 o 14:17 · Drukuj
Praktyka w Turyngii - jesień 2014

Nasza praktyka trwała 4 tygodnie (łącznie 20 dni pracy). Mieszkaliśmy razem w jednym pokoju w Eisenach, a praktyki odbywaliśmy dwójkami. Szymon i Paweł  pracowali w szkole, natomiast ja i Norbert w firmie prywatnej. Wszystko przebiegało po naszej myśli. Pracowaliśmy określoną ilość godzin, łatwo można było się porozumieć. To, co mogę z pewnością stwierdzić po pobycie w Niemczech, to fakt,  że tamtejsi pracownicy dbają o profesjonalizm. Każdy pracownik posiada odpowiedni strój  do wykonywania danych robót.
Każdy dba również o to, by wszystkie narzędzia były zawsze czyste i jak najdłużej sprawne.

Dawid Kaletka

· magdalenawilliams dnia 16 grudnia 2014 o 08:11 · Czytaj więcej · 93 czytań ·Drukuj
Kształcenie zawodowe
TECHNIK BUDOWNICTWA
MURARZ-TYNKARZ
MONTER SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH
MONTER ZABUDOWY I ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE
Fundacja Edukacyjna „Perspektywy” potwierdza, że Technikum nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Wadowicach jest wśród 300 najlepszych techników w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2014 i przysługuje mu tytuł “Brązowej Szkoły 2014”.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?